Háláim #3

Tegnap kimaradt a lista, mert csodás-szuper esténk volt, tehát:

1. Hálás vagyok a Bellozzo üzemeltetőinek, mert :" Onnan tudod, hogy valami finom, hogy a hasad elmosolyodik. A többi csak duma.” Pestos tészta, csak ennyit mondok.

2. Hálás vagyok azért, mert az egészen apró segítségemmel két ember most Móni kifejezésével élve "édizik" és ez azt jelenti, hogy amikor ma Andi rám nézett és fültől fülig vigyorogva azt mondta, hogy "aaaaannnyira édeeees...szóval most boldogság van" és hogy ki van simulva és boldog és mosolyos és bolondos és ugyan ez gondolom E.nél is, az kicsit nekem köszönhető és ez több mint csodás. 

3. Aztán hálás vagyok azért az élményért, hogy Csibével meg mamival vacsizhattam és lehettem színházban, mert teljesen csodás volt a Mary Poppins, mind a látványvilága, mind a színészek, mind a dalok, de leges leginkább a látványvilág tekintetében, de amúgy is nagyon színvonalas az egész darab, úgy, ahogy van. Pedigmár azt hittem, hogy teljesen csak az alternatív-kortárs irányba fognak tetszeni darabok. 

4. Hálás, hálás, hálás vagyok azért, mert apa épségben megérkezett Kínába. 

5. Hálás vagyok a teljes havi fizetésemért, milyen jó teljes állásban dolgozni, wuhúúú.

6. Hálás vagyok a kollégáimért, mert fel sem igazán lehet azt sorolni, hogy mennyire imádnivalóak bírnak lenni, meg hogy jött a Móni, akivel nulladik perctől barik vagyunk, megaGábor, megaz Andi, megmindenki. 

7. Hálás vagyok, hogy megjött az új sim kártyám és megint tudom hívni a másik nagyimat is út közben ingyen és megint vele is cseverészhetek napközben útközben is.

8. Hálás vagyok azért, mert a SUS előadásom már előre népszerűnek bizonyul, meg hogy egy catering cég szponzorálja, már alig várom. :) 

9. Hálás vagyok érte, hogy vannak gyerekek a világon és hogy tegnap sokan voltak a színházban. Ha valahol sok gyerek van, fontoskodva, gyönyörű kicsi ruhákban, izgatottan várakozva, ott sokkal jobb és csodásabb lesz minden. Például nincs lökdösődés a kabátoknál mint a felnőtt darabok után. :) 

10. Hálás vagyok a főnökömnek, hogy mikor ma kifordultam tőle utánam szólt, hogy de akkor jól vagy? Lelkileg? Én meg mondtam, hogy jól. :) És milyen kedves főnök az ilyen, aki mindig-mindig erre is figyel, hogy hogy vagyok én lelkileg. Pedig ugye ez az én dolgom, hogy rájuk figyeljek.

11. Egyébként a Gergővel való tali miatt is hálás vagyok, mert annyira rendes kedves, jófej, szupersrác, és remélem tök jól fogunk együtt dolgozni.

12. Andinak meg azért vagyok nagyon hálás, mert az utolsó pillanatban ugrasztottam ki cateringért a nagymeetingre, de mindent beszerzett 20 perc alatt, többek között zseniális pogácsát. 

Ja meg a gyöngyhagyma is remek volt a mai napban. :) 

You get the stars thrown in if you reach
for the stars all you get are the stars but we've found a whole new spin if you
reach for the heavens you get the stars thrown in
Anything can happen if you let it life out there waiting
so go and get it grab it by the collar seize it by the scruff one
you've started living life you just can't get enough
Anything can happen it's official you can choose the super
or the superficial sally forth the way we're steering obstacles
start disappearing go and chase your dreams you won't regret it
Anything can happen anything can happen