Háláim #6?

1. Hálás vagyok, de nagyon, hogy a mai napom egy részét Mázlival tölthettem, aki az egyik legédesebb, legaranyosabb, legpuhább, legkajlább, legtündéribb kiskutyája és ami azt illeti, az hozzátesz az élményhez, hogy meg kellett szelidíteni, de volt ebben valami hihetetlen kedves, ahogy eleinte 5 méterről, az ajtóból ugatott, aztán csomót magyarázott, én meg visszabeszéltem, aztán lassan elindult felém, aztán megszagolt, de még nem engedte, hogy megsimogassam, aztán engedte, hogy megsimogassam, aztán feltette a két mancsát az ölembe, aztán felmászott az ölembe aztán összevisszanyalt, aztán hatalmasat szaladgáltunk, és játszottunk, és tanultunk, és bújtunk. Egyre jobban aligvárom, hogy legyen egy saját kutyám. :) Amúgy tök jól esett, hogy a Kiscsávó megköszönte, hogy játszom vele. 

2. Hálás vagyok a Nikinek, hogy ennyire kedves, tündéri, segítőkész volt és hát meglátjuk, hogy mit fog eredményezni ennek a 76 (?) adagnak az elfogyasztása. :D Mindenesetre nekem is van már vödröm. :D

3. Hálás vagyok érte, hogy egészen gyorsan ki tudtam javítani a ZH-kat és nem ment rá egy teljes napom, amire pedig valamennyire fel voltam készülve. És hálás vagyok a hallgatócskáknak, hogy szépen írtak. 

4. Hálás vagyok érte, hogy ketten is írtak a csoportból ma, hogy hol vagyok, és milyen kár, hogy nem megyek. 

5. Hálás vagyok a Csibének, hogy olyan férjet választott, akiben én is megbízom. Nem is tudom ezt teljesen jól megfogalmazni, de úgy érzem, hogy tényleg családtag KT és abszolút őszinte lehetek vele és előtte és bármikor fordulhatnék hozzá, ahogy persze ő is hozzám, és ez szuper érzés, mert a tesód férje fal is lehetne közted és a tesód között, de ehelyett meg nem, sőt, ő is annak a véd és dacszövetségnek a része lett, akik mi vagyunk egymásnak. 

6. Hálás vagyok Csibééknek, hogy hazahoztak, tökrossz lett volna éjjel fél 11kor haza BKV-zni. 

7.. Hálás vagyok Tominak, hogy ismét hazahozott tegnap és tökre sajnálom, hogy a végén összezörrentünk, de én tényleg igyekszem magamban rendbetenni ezt a dolgot, csak még nem sikerült, de nagyon próbálkozom, tényleg.

8. Hálás vagyok érte, hogy már 26-an regisztráltak az előadásomra, ami jelentheti azt is, hogy tök kevés előadás fog teltházzal futni, de az enyém elérheti a 35-öt simán. :)