Háláim #7

  • Hálás vagyok, hogy tegnap reggel összefutottam Gáborral a buszon, és olyan jó volt vele beszélgetni, kávézni és holnap reggel is együtt megyünk.
  • Hálás vagyok, amiért a Spotify tök jó számokat bír pakolni az eheti kalandomba és tök jó kedvem lett tőle tegnap reggel.
  • Hálás vagyok, hogy Sándorral is összefutottam és nem egyedül kellett zötykölődni, hanem tudtunk dumálni.
  • Hálás vagyok érte, hogy tarthattam a hallgatócskáknak órát és tök jól sikerült :) 
  • Meg azért is hálás vagyok, mert ma meg hazafelé az Istvánnal futottam össze és vele is jót beszélgettünk.
  • Meg azért is hálás vagyok még, mert a Peti ma este beszélgetett velem és nagyon okosakat és szakmailag nagyon hasznosíthatóakat mondott.
  • A Gábornak is extrahálás vagyok, kb csak azért mert létezik. Az egyik legcsodálatosabb ember akivel szerencsém volt találkozni valaha, nagyon, nagyon imádom. És rám szánt egy teljes estét és nem hiszem el, hogy mi még nem éltünk le együtt egy életet, mert tutira de. És a legjobbkor csöppent az életembe.
  • Mellesleg azért a lehetőségért is hálás vagyok, amit felajánlott és ami belükheti a tréneri karrierem. :) 
  • Az edzőm-Mátéért is annyirahálás vagyok, mert egészen egyszerűen csodás, hogy üzembiztosan mindig ott van, kedvesen, okosan, figyelmesen és teljesen jól tolerálja, hogy összevissza változtatgatom az edzés időpontot. 
  • Hálás vagyok azért is, mert napok óta betelt a hely az előadásomra, pedig a legtöbb előadáson még van hely és hogy lesz video stáb meg catering ésésésésés izgulok picit.
  • A Tominak meg mellesleg hálás vagyok, hogy azt mondta, hogy neki ledemózhatom, ami fasza
  • Írtam egy mailt a kedvenc cégemnek, hogy mennyire királyak és így tovább, erre meghívtak látogatóba :D
  • Meg a Micinek is hálás vagyok, hogy felugrik úgy a meztelen lábamra, hogy egy karmát sem dugja ki. Ez szerintem egy szuperképesség egy macskánál.